Skriv din beskrivning här!

pånyttförsök

LOUISE, detta är för dig. och josso. och mina 5 andra otroligt trogna läsare.
Jag vet att jag är typ sämst på att blogga, men det händer så mycket annat att jag har helt enkelt inte ork.
Men för att försöka lite igen så tar vi och gör en lista!
Hotel La Montana Magica, Huilo, Chile - 50 Of The Most Beautiful Places in the World (Part 5)      sunlight underwater  photo ~~~   A Life Less Ordinary   ~~~ Via  http://pdxgyrl.tumblr.com/page/2   Lots of Photography pics
Jag heter Nadja Anna Ulrika Törnqvist. Anna från mammas mormor och Ulrika från mamma. så att.
Jag är för tillfället rastlös hungrig. har överlevt dagen hittills på bara frukost och en kanelbulle. oops.
Jag är bra på att rita. och att göra skolarbeten samtidigt som jag ser på serier - best of both worlds liksom.
Jag tycker inte om när mitt hår inte gör som jag vill att det ska göra. vilket är mest varje dag.
Jag är dålig på att träna. finner inte självdiciplinen till det - tvinga mig nån, snälla!
Jag läser Jonathan Strange and Mr. Norrell av Susanna Clarke. fick den i julklapp men har inte hunnit så långt än
Get NYE Ready With 3 Hair Tutorials From Lindsey Pengelly! | Free People Blog #freepeople      Thick eyebrows look MUCH better than thin. Before and After pics of celebrities' thin to thick eyebrows!
Jag gillar när jag får vakna av mig själv och ligga i sängen länge.
Jag sjunger det som har satt sig i mitt huvud, allt från psalmer till reklamer till det som hörs på radion (dagens: BREeEED DIiiiIINAAA VIIIIIIDaaAAaaAA VIIIIiiiIIINGAAAR OOoOO JEEESUS ÖÖÖVER MIIIIIIIIG)
Jag älskar mat som man har ställt in sig på att äta och sen även väntat på!!!! bästa känslan
Jag är inte speciellt bra på att bestämma mig för att köpa dyra saker. därför har jag min mamma.
Jag föredrar chips över godis.
Jag tycker om att duscha varmt och länge
Jag är beroende av serier.
   
Jag har på mig svarta jeans och en lös tshirt.
Jag dricker inte kaffe och inte öl.
Jag lyssnar på I just got lost eller sweet escape
Jag blir arg på folk som kör som idioter. eller beter sig som idioter för den delen.
Jag blir rädd av att tänka längre än att jag är studerande.
Jag önskar att jag hade bättre självdisciplin.
Jag är pinsamt dålig på ögonmått. noll koll. alltså. kan inte.
Jag är uppväxt på landet i Österbotten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback