Skriv din beskrivning här!

pausunderhållning

håller på med en uppsats om kultur som upptäcktsresa på 3000 ord.
har i skrivandets stund kommit till 1657.
kände att det var dags för lite paus.
 
1. Vad har du för skostorlek? 36-37 heheh lillfot
2. Brukar du skratta för dig själv? för mig själv och åt mig själv jajjamen.
3. Vilket är ditt favoritnummer: ooh. oh. 21 (no obvious reason)
4. Vad var det senaste du åt?  gammal wok... ganska äckligt
5. Vädret just nu? blåser lite men SOLEEEEN <3
6. Senaste personen du pratade med i telefon? lukaspukas
7. Vad är det första du ser på en person?  helheten väl, men sen ögonen
8. Tv eller dator? dator all the way y'aaallll
9. Favoritprogram på TV? jag kan omöjligt välja en. men bl.a. orphan black, gotham, GoT och greys anatomy atm
10. Har du blivit sviken någon gång? vetcha he. men vaför hålla på och va långsint vaa :)
11. Har du några syskon? lillebroooooor, bli inte som jaaag när du blir stooooor (plus gulletilda)
12. Längd? 1 meter och 63,5 centimeter (KAN NI TRO E!?!?!? JA HA VÄXT!!!!!!!!!)
13 Hårfärg? brynett
14. Kramar eller kyssar? I'm not picky
15. Använder du linser? nästan varje dag
16. Choklad eller vanilj? CHOKLAD and vanilla swiiiiiiirl
17. Är du kär i någon kändis just nu? always and forever dave franco och jesse williams
18. Hund eller katt? båda! do not make me choose. I dare you.
19. Har du älskat någon gång gång? gång gång
20. Är du fortfarande vän med folk från skolan? jorå! finfina människor
21. Har du någon gång skjutit med en pistol? näjj, men ska faktiskt få testa bössa i höst
22. Gillar du att flyga med flygplan? e mårar väl å gar
23. Saknar du någon? Tilda mest varje dag tycker ja
24. Höger eller vänsterhänt? hyögär
25. Vad gör du just nu? welcome to my world of procrastination
26. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? jag har snattat tuggummin när jag var typ 4 HAHA
27. Är du på arg på någon just nu?  neeej
28. Vill du bli kär? waay ahead of ya
39. Senaste du köpte till dig själv? rakblad.........
30.  Vem vill du träffa just nu? ingen, måste få den här uppsatsen klar nu
31. Hur har du förändrats under det senaste året?  hm. största skillnaden i mig som person är väl att jag har börjat ta mer ansvar och sånt där annat vuxet 


väli milla hond elu kat

OOOOOoooOOoOoOo

2015-04-24 · 15:22:14

katt, vitto

Svar: kat helst
kidsinwar.blogg.se

2015-04-24 · 15:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback